poniedziałek, 28 maja 2018

Witaj w machinie

02.05.2014


Witaj, mój synu, witaj w machinie
Gdzie byłeś? Już dobrze, wiemy gdzie byłeś
Planowałeś, wypełniałeś sobie czas, zaopatrzony w zabawki i „Harcerstwo dla chłopców”
Kupiłeś gitarę, żeby ukarać mamę
I nie lubiłeś szkoły, i wiesz, że nie dasz się nikomu oszukać
Więc witamy w maszynce

Witaj, mój synu, witaj w machinie
O czym marzyłeś? Już dobrze, powiemy ci o czym marzyć
Marzyłeś o wielkiej gwieździe, grał na gitarze prowadzącej
Zawsze jadał w Steak Barze. Uwielbiał jeździć swoim Jaguarem
Więc witaj w machinie



Tytuł oryginału : "Welcome to the machine"
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.