czwartek, 27 lutego 2020

Za chwilkę

17.04.2017


Za chwilkę
Już na pewno będziesz moja
Za chwilkę będę tu

Za chwilkę
Już nie będzie tak bolało
Będę w domu, kochanie

Kiedy noc bierze głęboki oddech
A światłu dnia brakuje powietrza
Jeśli będę się czołgać, czołgać by wrócić do domu
Będziesz tam?

Za chwilkę
Nie będę unoszony każdą bryzą
Piątkowy wieczór goni
Sobotę na moich kolanach

Ta dziewczyna, ta dziewczyna
Ona jest moja
I znam ją już od
Od maleńkości
Z hiszpańskimi oczyma
Widziałem jak wozili ja w wózku

Ależ urosłaś
Cóż, minęła
Minęła chwilka

Zwolnij moje krwawiące serce
Człowiek marzy o tym, żeby pewnego dnia polecieć
Człowiek wsiada do rakiety i w niebo
Mieszka na gwieździe, która w nocy umiera
I podąża za rozproszonym
Śladem światła

Włącz je
Włącz
Nakręcasz mnie

Zwolnij moje krwawiące serce
Powoli, powoli, kochana


Tytuł oryginału: „In a little while”
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.