niedziela, 22 listopada 2020

Okno w niebie

 

Okowy się rwą

Kule opuszczają broń

Żar, który jest w słońcu

Będzie nas trzymał, kiedy się dokona

Zasady nie zostały uznane

Kamień został poruszony

Ziarno wyrosło w las

Wszystkie długi darowane

 

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Co robi ze mną

 

Miłość przysparza sobie dziwnych wrogów

Czyni miłość, gdzie miłość może zaspokoić duszę striptizem

Nienawiść powalona na kolana

Niebo nad naszymi głowami

Możemy go dotknąć nie podnosząc się z łóżka

Jeśli wpuścisz mnie do swego serca

I uwolnisz mnie z mej głowy

 

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Co robi ze mną

 

Proszę, nigdy mnie stąd nie wypuszczaj

Nie znam wstydu

 

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Co robi ze mną

 

Czy nie widzisz, co miłość zrobiła

Wiem, że cię zraniłem i wywołałem łzy

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Wszystko oprócz zabicia ciebie i mnie

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Ale zostawiła okno na niebie

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

I ku miłości wznoszę pochwalne hymny

 

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Z każdym złamanym sercem

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Dla każdego serca, które płacze

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

Miłość zostawiła okno na niebie

Czy nie widzisz, co zrobiła miłość

I ku miłości wznoszę pochwalne hymny

 

Och, czy nie widzisz

 

Tytuł oryginału „Window in the sky”

Autor : U2

 

To już ostatni utwór z kompilacji „U2 18 singles” z 2006 roku.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.