sobota, 6 marca 2021

Cud (Joey’a Ramone)*

Ścigałem dni strachu 

Ścigałem marzenie nim zniknęło 

Boleśnie pragnąłem być blisko

Twój głos był wszystkim co słyszałem 

Drżałem czując burzę w samym sobie 

Nawiedzany przez widma, które musieliśmy ujrzeć 

Tak, chciałem być melodią

Przebijającym się przez hałas, przez ból 


Byłem młody 

Nie głupi 

Chciałem być zaślepiony 

Tobą

Całkiem nowym 

A byliśmy pielgrzymami idącymi swoją drogą


Zbudziłem się w momencie, gdy zdarzył się cud 

Usłyszałem piosenkę, która pokazała sens w tym świecie

Wszystko, co kiedyś straciłem, teraz zostało mi zwrócone 

W najpiękniejszym dźwięku, jaki w życiu usłyszałem 


Mamy język, więc nie możemy się porozumieć 

Religię, więc mogę kochać i nienawidzić 

Muzykę, więc mogę przesadnie odczuwać swój ból i nadać mu imię


Byłem młody 

Nie głupi 

Chciałem być zaślepiony 

Tobą

Całkiem nowym 

A byliśmy pielgrzymami idącymi swoją drogą


Zbudziłem się w momencie, gdy zdarzył się cud 

Usłyszałem piosenkę, która pokazała sens w tym świecie

Wszystko, co kiedyś straciłem, teraz zostało mi zwrócone 

W najpiękniejszym dźwięku, jaki w życiu usłyszałem


 Słyszymy Cię 

Słyszymy Cię 

Słyszymy Cię 


Zbudziłem się w momencie, gdy zdarzył się cud 

Dostałem tylu rzeczy, na które nie zasłużyłem 

Wszystkie skradzione głosy będą kiedyś zwrócone 

Najpiękniejszy dźwięk, , jaki w życiu usłyszałem 


Wasze głosy zostaną usłyszane 

Wasze głosy zostaną usłyszane


Tytuł oryginału: The miracle (of Joey Ramone)

Autor : U2


* Joey Ramone : właściwie Jeffrey Ross Hyman (ur. 19 maja 1951 w Nowym Jorku, zm. 15 kwietnia 2001 w Nowym Jorku) – wokalista czołowego amerykańskiego zespołu punk rockowego Ramones.


5 komentarzy:

  1. Patrz ile miłosnych wierszy da się napisać. Temat po wieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny piękna poezja miłosna, którą przedstawiliście tutaj.
    Miłego dnia,

    OdpowiedzUsuń
  3. o miłości można pisać i pisać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.