niedziela, 13 czerwca 2021

Ręce Lucyfera

Punk rockowa impreza w podmiejskim domu

Każdy jest tu sławny ale nikt znany

Nie mamy muzyki bo głośnik się rozpadł

 

Duch przemieszcza się przez nabrzeżne miasto

Jestem nowo narodzony dla najnowszego brzmienia

Nowe kierunki, fale, opływają moje serce

 

Nie trzymasz mnie już w ryzach

Wyrwałem się z rąk Lucyfera

Nie trzymasz mnie już w ryzach

Nie masz już nade mną kontroli

Ja mam

 

New Musical Express* pluje z pełnej atramentu strony

Boski święty Jan przejmuje scenę

Na konkursie talentów, gdzie twoim talentem jest wściekłość

Wchodzę w to

 

Modlitwy ognia w nocy zagubionych

Młodzi ludzie mają wizje poza zasięgiem wzroku

The Velvets** zaczynają widzieć światło

Amen

 

Nie trzymasz mnie już w ryzach

Wyrwałem się z rąk Lucyfera

Nie trzymasz mnie już w ryzach

Nie masz już nade mną kontroli

Ja mam

 

 

Tak, mogę zmienić świat

Tak mogę zmienić świat

 

Głupiec łamie chleb zrobiony z kamienia

Którego bogacz nie zje, jada sam

To proste

Nie mogę zmienić świata

W sobie

 

Nie trzymasz mnie już w ryzach

Wyrwałem się z rąk Lucyfera

Nie trzymasz mnie już w ryzach

Nie masz już nade mną kontroli

Ja mam

 

 

*pismo muzyczne

**Grupa muzyczna grająca doo-wop, załozona w 1959 roku w Odesssie, Teksas

 

Tytuł oryginału : „Lucifer’s Hands”

Autor : U2

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.