sobota, 8 sierpnia 2020

Mówmy – mówi Hawking*



Mowa umożliwiła wymianę myśli, pozwalając człowiekowi pracować razem by budować niemożliwe.
Największe osiągnięcia ludzkości powstały przez rozmowę. Nasze największe nadzieje mogą się ziścić w przyszłości, z technologią jaką mamy do naszej dyspozycji, możliwości są nieograniczone.

Wszystko co musimy zrobić, to upewnić się, że nie przestajemy rozmawiać.


Tytuł oryginału : „ Talkin’ – Hawkin’ ”
Autor : Pink Floyd


*Utwór jest instrumentalny, zawiera tylko ten króciutki tekst, głosu użyczył astrofizyk Stephen Hawking.

1 komentarz:

  1. a ja akurat kupiłam prezentową książkę dla dziecka "George i poszukiwanie kosmicznego skarbu" i z wielką przyjemnością przeczytałam ją sama :)
    mam chęć na pozostałe części.

    OdpowiedzUsuń

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.