sobota, 19 września 2020

Wszystko z twojego powodu

 

Urodziłem się jako dziecko łaski
Nic więcej na temat miejsca
Wszystko było brzydkie, poza twoją piękną twarzą
I nie zostawiło mi złudzeń

Zobaczyłem cię w sierpie księżyca
W cieniu rzuconym przez mój pokój
Usłyszałaś mnie w mojej melodii
Kiedy ja słyszałem jedynie chaos

Wszystko z twojego powodu
Ja jestem... ja jestem

Lubię brzmienie mojego głosu
Nigdy nie dałem nikomu wyboru
Intelektualny żółw
Ścigający się z twoim pociągiem-pociskiem

Niektórzy ludzie zostają zgnieceni, gdy przechodzą przez tory
Niektórzy ludzie wznoszą się na plecach innych
Nie jestem złamany, ale widać pęknięcia
Możesz sprawić, że znowu będę doskonały

Wszystko z twojego powodu
Ja jestem... ja jestem

Jestem żywy
Właśnie się urodziłem
Dopiero przybyłem, stoję pod drzwiami
Miejsca, z którego zacząłem
I chcę wejść do środka

Wszystko z twojego powodu
Ja jestem

 

Tytuł oryginału : „All because of you”

Autor : U2

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.