środa, 14 kwietnia 2021

Iris (trzymaj mnie blisko)*

Gwiazda

Która daje nam światło

Zniknęła na chwilę

Ale to nie złudzenie

Ból

W moim sercu

Jest dużą częścią tego, kim jestem

To coś w Twoich oczach

Potrzebowało tysiąc lat, żeby się tam znaleźć

To coś w Twoich oczach

Potrzebowało tysiąc lat, żeby się tam znaleźć

 

Trzymaj mnie blisko, Trzymaj mnie blisko i nie pozwól odejść

Trzymaj mnie blisko, jakbym był kimś, kogo możesz znać

Trzymaj mnie blisko siebie, ciemność po prostu pozwala nam widzieć

Kim jesteśmy

Mam w sobie Twoje życie

 

Rodzimy się i natychmiast zaczynamy zapominać

Główny powód dlaczego tu przyszliśmy

Lecz ty

Jestem pewien, że Cię spotkałem

Długo przed nocą, kiedy zniknęły gwiazdy

Znowu się spotykamy

 

Trzymaj mnie blisko, Trzymaj mnie blisko i nie pozwól odejść

Trzymaj mnie blisko, jakbym był kimś, kogo możesz znać

Trzymaj mnie blisko siebie, ciemność po prostu pozwala nam widzieć

Kim jesteśmy

Mam w sobie Twoje życie

 

Gwiazdy są jasne  ale czy wiedzą

Wszechświat jest piękny ale zimny

 

Wzięłaś mnie za rękę

Myślałem, że to ja prowadzę Ciebie

Ale to Ty uczyniłaś mnie swoim mężczyzną

Maszyna

Śnię

Gdzie jesteś

Iris stojąca w holu

Mówi mi, że mogę zrobić wszystko

Iris budzi się gdy dręczą mnie koszmary

Nie bój się świata, tego nie ma

 

Iris bawi się na brzegu

Zakopuje chłopca w piasku

Mówi, że wpędzę ją do grobu

To nie byłem ja

 

Powiedziała: uwolnij się, by sobą być, gdybyś tylko mógła zobaczyć siebie

Uwolnij się, by sobą być, gdybyś tylko mogła zobaczyć…

 

Tytuł oryginału : „Iris (trzymaj mnie blisko)”

Autor : U2

 

* Iris – imię żeńskie, bogini tęczy, nazwa okrętu Royal Navy

4 komentarze:

  1. Ciekawe rymy.
    Dzięki temu wpisowi zrozumiałem, że Iris to imię kobiety, która jest tęczową boginią, a jej imię jest używane jako nazwa statku Royal Navy.

    Dziękuję za dodanie do moich spostrzeżeń, przyjacielu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think you got it right, although poetry can be interpreted in so many ways...

      Usuń
  2. Myślę, że to tekst o zagubieniu i poszukiwaniu sensu życia.

    OdpowiedzUsuń

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.