wtorek, 27 lipca 2021

Amerykańska dusza

Kendrick Lamar* :

Błogosławieni napastliwi

Albowiem pewnego dnia będą musieli stawić czoła samym sobie

Błogosławieni kłamcy

Albowiem prawda może być niezręczna

 

To nie jest miejsce

Ten kraj ma być dźwiękiem

Bębna i basu

Zamykasz oczy by się rozejrzeć

Rozejrzeć się, rozejrzeć

Rozejrzeć się, to dźwięk

Rozejrzeć się, rozejrzeć się

To dźwięk

 

To nie jest miejsce

Ten kraj jest dla mnie myślą

Która oferuje łaskę

Każdemu poszukującemu powitania

 

Jesteś rock’n’rollem

Ty i ja jesteśmy rock’n’rollem

Jesteś rock’n’rollem

Przyjdź poszukać amerykańskiej duszy

 

To nie jest miejsce

To jest marzenie całego świata

Twarz pielgrzyma

Miała Twoje serce, które woła do domu

 

Trzymaj się, bracie Janie

Zbyt wiele rozpaczających matek

Śnij dalej, bracie Janie

W Twoich marzeniach nie możesz spać

 

Jesteś rock’n’rollem

Ty i ja jesteśmy rock’n’rollem

Jesteś rock’n’rollem

Przyjdź poszukać amerykańskiej duszy

 

Podnieś ręce w górę

Podtrzymaj niebo

Może być już za późno

Ale nadal musimy próbować

 

Jest taki moment w życiu

Kiedy dusza może umrzeć

W człowieku, w kraju

Kiedy uwierzysz w kłamstwo

W kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo

 

Jest taka obietnica w sercu

Każdego dobrego marzenia

Która wzywa do działania

Nie do fantazjowania

 

Koniec snu

Początek tego, co prawdziwe

Niech staną się jednym

Niech staną się społecznością

Dla uchodźców takich jak ty i ja

Kraj, który nas przyjmie

Będziesz moim sanktuarium

Jezukinier **

 

Jesteś rock’n’rollem

Ty i ja jesteśmy rock’n’rollem

Jesteś rock’n’rollem

Przyjdź poszukać amerykańskiej duszy

 

 

*amerykański raper

**w oryginale „refuJesus”, połączenie słów „uciekinier, uchodźca” i Jezus, oparte na podobnej wymowie końcówki słowa „refugee” i początku „Jesus”.

 

Tytuł oryginału : „American soul”

Autor : U2

2 komentarze:

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.