środa, 11 kwietnia 2018

Wolna czwórka

01.07.2013


wspomnienia człowieka w podeszłym wieku
to uczynki człowieka w pełni sił
krążysz gdzieś w mroku w pokoju chorego
i mówisz do siebie kiedy umierasz

życie to krótki ciepły moment
a śmierć to długi zimny odpoczynek
dostajesz szansę aby spróbować
na czas tak krótki jak mrugnięcie okiem
80 lat szczęścia lub nawet mniej

więc wszyscy na pokład zaczynamy objazd Ameryki
i może nawet dotrzecie na szczyt
ale uwaga jak jedziecie
i mogę wam powiedzieć, bo wiem
że może być ciężko wysiąść

ale ty jesteś aniołem śmierci
a ja jestem synem zmarłego mężczyzny
był zakopany jak kret w lisiej norze
choć wszyscy są nadal w ruchu
i kto rządzi wyżłami
i kto mówi, że polowanie się zaczęło
i kto nadaje ton sprawie
i kto uderza w pogrzebowy bęben


Tytuł oryginału : „Free four”
Autor :  Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.