środa, 11 kwietnia 2018

Zły

25.04.2013


jeśli się przekręcisz i odwrócisz
jeśli rozerwiesz się na dwoje
gdybym tylko mógł, tak, zrobiłbym to
gdybym mógł
dałbym temu spokój
poddaj się
odsuń się

gdybym mógł rzucić tę
linię życia, w której nie ma życia, na wiatr
zostawić to gliniane serce
widzieć cię idącą, odchodzącą
w noc
i przez deszcz
do tej drobiny światła
i przez płomień

gdybym mógł, tak sam z siebie
uwolnić twoją duszę
powiódłbym twoje serce
widząc, jak się łamiesz, załamujesz
w kierunku światła
i dnia

by dać temu spokój
i by zniknąć

jestem rozbudzony
jestem rozbudzony
rozbudzony
nie śpię
och, nie, nie, nie

jeśli już musisz pytać, to może oni
powiedzą ci, co ja bym odrzekł
prawdziwe kolory fruwają w błękicie i czerni
posiniaczone jedwabne niebo i płonąca flaga
kolory rozbijają się, zderzają się w przekrwionych oczach

gdybym tylko mógł, wiesz, że tak bym zrobił
gdybym tylko mógł
dałbym spokój

w pokuszeniu
izolacji
opuszczeniu
dałbym temu spokój

by zniknąć
i dać temu spokój

jestem rozbudzony
jestem rozbudzony
rozbudzony
nie śpię
och, nie, nie, nie.

tytuł oryginału : „Bad”
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.