czwartek, 18 stycznia 2018

Mama Matylda


14.11.2009


Był sobie król
Który rządził krajem
Jego wysokość
Był u władzy
Srebrnooki
Szkarłatny orzeł
Obsypywał ludzi srebrem
O, mamo opowiadaj dalej

Dlaczego miałabyś mnie tu zostawić
Zawieszonego w niemowlęcym powietrzu, czekającego
Musisz tylko przeczytać kilka linijek
Czarnych znaczków i wszystko lśni

Przez strumień w drewniakach
Dźwięk dzwonu przekazuje królowi wieści
Tysiąc tajemniczych jeźdźców
Wspięło się wyżej pewnego razu
Zamyśleni i w marzeniach
Słowa mają różne znaczenie
O tak, tak było

Cały ten czas spędzony w tym pokoju
Domek dla lalek ciemność stare perfumy
A baśnie unosiły mnie wysoko
Na chmurach słonecznego blasku dryfowałem sobie
O, mamo opowiadaj dalej
Opowiedz mi więcej


                                                                       tytuł oryginału „Matilda Mother”

                                                                       autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.