czwartek, 8 lutego 2018

Maria Peszek "Maria awaria"

15.12.2010


W głowie mi się przepaliły wszystkie bezpieczniki
Szlag trafił święty spokój, roztrzaskał liczniki

Cała jestem bałaganem i Twoim wojennym stanem
Nie nie nie
Nie jestem spokojna
W mojej głowie wojna

Maria
awaria
inwentaryzacja
przerwa w dostawie
spacja

Sama jestem sobie winna
Jestem inna niż powinnam
Poza normę wystrzelona i wykolejona

Maria
awaria
inwentaryzacja
przerwa w dostawie
pauza
spacja
niezależna stacja

Ja ocean niespokojny
W mojej głowie gwiezdne wojny
Poza normę się wystrzelam
I raz po raz wykolejam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.