czwartek, 8 lutego 2018

Raduj się


07.11.2010

Upada, upada
A na zewnątrz budynki
Walą się
A wewnątrz na ziemi dzieciak
Mówi, ze zrobi to jeszcze raz

I co ja mam zrobić?
Co do licha mam powiedzieć?
Nic nie można zrobić
On mówi, że kiedyś zmieni świat
Raduję się!

On buduje
Wypadłem z łóżka kiedy obudziłem się na to, co powiedział
Wszystko to wariactwo
A ja jestem zbyt leniwy by kłamać

I co ja mam zrobić?
Powiedz mi, co ja mam powiedzieć?
Nie mogę zmienić świata
Ale mogę zmienić świat wewnątrz mnie
Raduję się!
Raduj się...

I co ja mam zrobić?
Powiedz mi, co ja mam powiedzieć?
Nie mogę zmienić świata
Ale mogę zmienić świat wewnątrz mnie
Raduję się

Nie wiem co zmienić
Raduj się...



Tytuł oryginału : "Rejoice"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.