czwartek, 8 lutego 2018

Więzienny blues

07.11.2010



Bardzo miło z twojej strony, że myślisz o mnie tutaj
I jestem prawie ci zobowiązany, że wyjaśniłaś, że mnie tu nie ma
I nigdy nie myślałem, że księżyc może być taki wielki
I nigdy nie myślałem, że księżyc może być tak smutny
I jestem wdzięczny, że wyrzuciłaś moje stare buty
I przyprowadziłaś mnie tutaj, odzianego zamiast nich w czerwień

I zastanawiam się, kto pisze tę piosenkę
I nie dbam o to, że słońce nie świeci
I nie dbam o to, że nic nie jest moje
I nie dbam o to, że przy tobie się denerwuję
Będę kochał zimą

A morze nie jest zielone
A ja kocham królową
A co to tak naprawdę jest sen?
A co to tak naprawdę jest żart?


Tytuł oryginału : "Jugband blues"
Autor : Pink Floyd


Ostatni tekst z płyty „A Saucerful of Secrets” („Spodek pełen sekretów”) z roku 1968. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.