wtorek, 24 maja 2022

Komentarz chyba zbędny

 



14 komentarzy:

  1. Dobry wieczór.

    Zgadzam się, że w pewnych sytuacjach komentarz zbędny. Nie mniej zostawiam swój i zapraszam do mnie.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana sprzętu mnie powala o tyle, że muszę odzyskać zawsze jakieś dokumenty dla mnie ważne. I to mnie przeraża. Na szczęście udało mi się ogarnąć temat jakoś.

      Dzięki. :) Początkowo myślałem, że blogowanie będzie czymś na chwilę. A jednak tak się nie stało. Mam nadzieję, że nie będę musiał w najbliższych latach nigdzie się przenosić z blogiem. Bo nie wiem czy bym to udźwignął. :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oj ja też juz żadnych przenosin nie ścierpię!

      Usuń
    3. :) Może uda się dotrwać do blogowej emerytury na naszych miejscach w Sieci już.

      Mnie dopiero pozycja pana Weissa o Tomaszu Beksińskim uświadomiła ile jeden człowiek może zrobić w życiu. Pomógł wielu zespołom zaistnieć, inne wspierał tłumacząc teksty czy wręcz pisząc coś dla nich. Nie mówiąc o tłumaczeniach list dialogowych do filmów czy Latającego Cyrku MP. Wcześniej jakoś skrył mi się w cieniu ojca.

      Teraz też mogę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem obydwu Beksińskich.

      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Aż szkoda, że Tomek nie dorobił sie potomstwa, trzecie pokolenie Beksinskich mogłoby też byc utalentowane wszechstronnie.

      Usuń
    5. Nie jest to wykluczone. Chociaż z drugiej strony życie w cieniu w takim układzie dwóch poważnych figur w świecie sztuki, filmu, radia byłoby wyzwaniem.

      Też mam jeszcze od pana Orbitowskiego co nieco do przeczytania.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
    6. Bardzo lubię większość utworów Maanamu. A Kora coraz bardziej jawi mi się jako rodzaj zjawiska, które przez czas jakiś było nam dane, a potem przeniosło się gdzieś indziej, tam dzielić się swoimi piosenkami.

      Zabawa, szczególnie pod kątem jedzenia bardzo się udała.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
    7. To prawda, Kora była jak zjawisko. :)

      Usuń
    8. :) To najwyżej na przyszłość możesz odłożyć taki leksykon o Japonii do czytania.

      Bardzo na plus te urodziny sąsiadki były.

      Dzięki za link. :)

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
    9. U mnie deszczu praktycznie nie było. Tylko burza straszyła grzmotami. Może popada w końcu. Bo faktycznie to pomaga z pyłkami.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

      Usuń
    10. U mnie dziś sucho i gorąco, ale jutro już ma znów pokropić. :)

      Usuń

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.