niedziela, 11 marca 2018

Czerwone światło

22.03.2012


Mówię do ciebie, ty odchodzisz
Jesteś nadal w dołku
Mówisz, że nie chcesz mojej pomocy
Ale nie możesz uciec, jeśli uciekasz od siebie
Daję ci moją miłość
Daję ci moją miłość
Moją miłość
A ty i tak odchodzisz
Cóż

To twoje własne wieczorne przedstawienie kiedy skaczesz na leżącą w dole ulicę
Ale gdzie możesz iść, żeby zostawić siebie?
Sam w centrum uwagi, twoja własna tragedia
Daję ci moją miłość
Miłość

Daję ci moją miłość
Daję ci moją miłość
Daję ci moją miłość
Daję ci moją miłość
Tytuł oryginału : „Red light”
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.