czwartek, 15 marca 2018

Jeśli

20.08.2011


Gdybym był łabędziem, odszedłbym
Gdybym był pociągiem, spóźniałbym się
A gdybym był dobrym człowiekiem
Rozmawiałbym z tobą częściej niż teraz
Gdybym miał spać, mógłbym śnić
Gdybym się bał, mógłbym się ukryć
Jeśli oszaleję
Proszę nie podłączać kabli do mojego mózgu

Gdybym był księżycem, byłbym chłodny
Gdybym był książką, zginałbym się
Gdybym był dobrym człowiekiem
Rozumiałbym przestrzenie między przyjaciółmi
Gdybym był sam, płakałbym
A gdybym był z tobą, byłbym szczęściarzem
A jeśli oszaleję
Czy nadal pozwolisz mi przyłączyć się do gry

Gdybym był łabędziem, odszedłbym
Gdybym był pociągiem, spóźniałbym się wciąż
A gdybym był dobrym człowiekiem
Rozmawiałbym z tobą częściej niż teraz



Tytuł oryginału : "If"
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.