czwartek, 15 marca 2018

Poddanie

01.06.2012


Poddanie
Miasto jest podekscytowane
Kochankami  i kłamcami
Jasne niebieskie oczy
Miasto jest jasne
Jaśniejsze niż za dnia
Poddanie

Sadie powiedziała, że nie potrafi zrozumieć
O co w ogóle chodzi
Więc odpuszcza
Teraz Sadie jest na ulicy
A ci ludzie, których spotyka, wiesz
Próbowała być grzeczną dziewczynką i dobrą żoną
Utrzymać  dobrą rodzinę
Prowadzić dobre  życie
To nie wystarczy
Weszła na czterdzieste ósme piętro
Musi zrozumieć po co żyje
Poddanie
Dziś w nocy

Miasto płonie
Ogniem pełnym pożądania
Zna moje imię
To miasto pożąda
Chce mnie więcej i więcej
Czuję to pod stopami chodząc po ulicach
Czuję to w powietrzu, czuję to wszędzie
Moja miłość do ciebie
Jest w tym co robię i co mówię
 Jeśli chcę żyć muszę pewnego dnia umrzeć dla siebie

Tato,  zaśpiewaj moją piosenkę

Tytuł oryginału : „Surrender”
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.