piątek, 27 kwietnia 2018

Forsa

11.11.2013


forsa
zabieraj się stąd
zdobądź lepszą pracę z lepszą płacą i będzie ok.
forsa
to napęd
łap tę kasę garściami i zrób sobie zapas
nowy wóz, kawior, czterogwiazdkowe marzenie
chyba sobie kupię drużynę piłkarską

forsa
to zbrodnia
dzielmy się sprawiedliwie, ale nie dam ani kawałka mojej części
forsa
tak mówią
to dziś  korzenie wszelkiego zła
a jak prosisz o podwyżkę to nic dziwnego, ze nic nie dostajesz

forsa
wracaj
ze mną wszystko ok., ale łapy z dala od mojej kasy
forsa
to szlagier
nie wciskaj mi kitu
wszystko jest na tip –top, ful wypas, pełny odlot
chyba kupię sobie prywatny odrzutowiec

Tytuł oryginału : „Money”
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.