piątek, 27 kwietnia 2018

Tam, gdzie ulice nie maja nazw

16.09.2013


Chcę biec 
Chcę się schować
Chcę zburzyć te mury
Które mnie trzymają
Chcę sięgnąć
I dotknąć płomienia
Tam gdzie ulice nie mają nazw

Chcę poczuć promienie słońca na mojej twarzy
Zobaczyć że chmura kurzu znika bez śladu
Chcę schronić się przed trującym deszczem
Tam gdzie ulice nie mają nazw

Gdzie ulice nie mają żadnych nazw
Gdzie ulice nie mają żadnych nazw
Ciągle budujemy
A potem palimy miłość
Palimy miłość
A kiedy tam idę
Idę tam z tobą.
To wszystko co mogę zrobić

Miasta zalane przez powódź
A nasza miłość rdzewieje
Uderzani i targani przez wiatr
Wdeptani w kurz
Pokażę ci miejsce
Wysoko na pustynnej równinie
Gdzie ulice nie mają żadnych nazw

Gdzie ulice nie mają żadnych nazw
Gdzie ulice nie mają żadnych nazw
Ciągle budujemy
A potem palimy miłość
Palimy miłość
A kiedy tam idę
Idę tam z tobą...
To wszystko co mogę zrobić
Nasza miłość rdzewieje
Uderzani i targani przez wiatr
Przez wiatr
Widzę miłość
Widzę jak nasza miłość rdzewieje
Uderzani i targani przez wiatr
Przez wiatr
A kiedy tam idę
Idę tam z tobą...
To wszystko co mogę zrobić


Tytuł oryginału : " Where the streets have no name"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.