wtorek, 8 maja 2018

My i oni

17.02.2014

my i oni
tak w ogóle jesteśmy tylko szarymi ludźmi
ja i ty
tylko Bóg wie, że to nie jest coś co sami sobie byśmy wybrali
naprzód krzyknął gdzieś z tyłu
i pierwszy szereg padł
a generał usiadł i linie na mapie
przesunęły się z jednej strony na drugą
czerń i błękit
i kto wie co jest czym i kto jest kim
w górę i w dół
a w końcu i tak tylko dookoła, dookoła i dookoła
nie słyszałeś, że to bitwa na słowa
krzyknął niosący sztandar
słuchaj synu powiedział facet z bronią
jest tu dla ciebie miejsce
na dół i na zewnątrz
nic się na to nie poradzi ale dużo tego wokół
z czy bez
i kto zaprzeczy, że ta cała walka nie jest właśnie o to
z drogi, pracowity dzień
mam różne rzeczy na głowie
za cenę herbaty i chleba
stary człowiek poległ

Tytuł oryginału : „Us and them”
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.