poniedziałek, 7 maja 2018

U2 "Z tobą czy bez ciebie"

05.11.2013


Widzę twoje kamienne spojrzenie
Widzę cierń obracający się w twoim boku
Czekam na ciebie
Kuglarska sztuczka i zrządzenie losu
Każe mi czekać na łożu nabitym gwoździami
I czekam bez ciebie

Z tobą czy bez ciebie
Z tobą czy bez ciebie

Walcząc z burzą dobijamy do brzegu
Oddajesz mi wszystko, ale ja chcę więcej
I czekam na ciebie

Z tobą czy bez ciebie
Nie mogę żyć
Z tobą ani bez ciebie

I oddajesz siebie
I oddajesz siebie
I oddajesz
I oddajesz
I oddajesz siebie

Me ręce są związane, ciało posiniaczone
Zdobyła mnie, nie mając nic do wygrania
I nic do stracenia.

I oddajesz siebie
I oddajesz siebie
I oddajesz
I oddajesz
I oddajesz siebie

Z tobą czy bez ciebie
Nie mogę żyć
Z tobą ani bez ciebie

Tytuł oryginału : "With or without you"
Autor : U2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.