niedziela, 27 września 2020

Okruchy z Twojego stołu

od najjaśniejszej gwiazdy 

pochodzi najbardziej czarna z dziur

miałaś tyle do zaoferowania

dlaczego zaoferowałaś swoją duszę?

byłem przy tobie, kochanie

kiedy potrzebowałaś mojej pomocy 

czy odmówiłabyś innym 

tego, czego żądasz dla siebie? 


uspokój się, spokojnie 


opowiadasz o znakach i cudach 

a ja  potrzebuję czegoś innego 

uwierzyłbym, gdybym tylko był w stanie 

ale czekam na okruchy z twojego stołu 


byłaś piękna jak obrazek 

to było jasne 

potem na twoją twarz wypłynęła twoja psychika 

ustami pełnymi zębów 

zjadłaś wszystkich swoich przyjaciół 

i złamałaś każde serce, myśląc że każde serce można uleczyć 


opowiadasz o znakach i cudach 

ja zaś potrzebuję czegoś innego 

uwierzyłbym, gdybym tylko był w stanie 

ale czekam na okruchy z twojego stołu 


to, gdzie żyjesz, nie powinno decydować

o tym, czy będziesz żyć, czy też umrzesz 

troje w jednym łóżku 

siostro Anno, powiedziała 

godność przemija


opowiadasz o znakach i cudach 

ja zaś potrzebuję czegoś innego 

uwierzyłbym, gdybym tylko był w stanie 

czekam na okruchy z twojego stołu



Tytuł oryginału : „Crumbs from your table”

Autor : U2


2 komentarze:

  1. Dobry tekst, moja droga.

    Rozumiem, że ten tekst jest wielkim oczekiwaniem na przybycie ukochanej osoby.
    Mam nadzieję, że nie zrozumiałem źle znaczenia tego tekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekno tego polega na tym, że możesz dowolnie interpretować, nie ma jednej prawidłowej odpowiedzi. :)

      Usuń

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.