piątek, 16 lutego 2018

Bar Ibiza

18.07.2011


Tak się boję, że  błędy, które popełniłem
Odbiorą mi każdy moment kiedy jestem obudzony
Czuję się, jak ugotowane na twardo maślane ciastko
Więc daj mi choć raz czas,
Kiedy krainy ułożą się zręcznie w historii
Jeśli  są miłe, A dobre dni pojawią się już od pierwszej strony
Przeżyłem każdą linijkę, która dla mnie napisałaś
Zdejmij mnie, zdejmij mnie
Z półki nad swoją głową
Więc daj mi choć raz czas,
Kiedy krainy ułożą się zręcznie w historii
Jeśli  są miłe, A jeśli ja żyję na półce jak cała reszta
A jeśli miłość krwawi jak smutna piosenka
Proszę, weź swój aparat i użyj mnie jeszcze raz
Więc daj mi choć raz czas
Kiedy krainy ułożą się zręcznie w historii
Jeśli  są miłe
Tak

                                                               Tytuł oryginału : „Ibiza Bar”
                                                               Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.