niedziela, 18 marca 2018

40

16.07.2012


Czekałem cierpliwie na Pana
On schylił się nade mną i usłyszał mój płacz
On wydobył mnie z głębin
I z kałuży błota

Będę śpiewał, śpiewał pieśń nową
Będę śpiewał, śpiewał pieśń nową

Jak długo śpiewać tę pieśń?
Jak długo śpiewać tę pieśń?
Jak długo, jak długo, jak długo
Jak długo śpiewać tę pieśń?

On postawił me stopy na skale
I umocnił moje kroki
Wielu zobaczy
Wielu zobaczy i usłyszy
Będę śpiewał, śpiewał pieśń nową
Będę śpiewał, śpiewał pieśń nową
Będę śpiewał, śpiewał pieśń nową
Będę śpiewał, śpiewał pieśń nową

Jak długo śpiewać tę pieśń?
Jak długo śpiewać tę pieśń?
Jak długo śpiewać tę pieśń?
Jak długo śpiewać tę pieśń?

Tytuł oryginału : „40”
Autor : U2

Jest to ostatni utwór z płyty „War” (28 luty 1983)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.