niedziela, 18 marca 2018

Lato 1968

18.02.2012


Czy chciałabyś jeszcze coś zrobić zanim odejdziesz?
Być może miałabyś ochotę powiedzieć dokładnie jak się czujesz
Żegnamy się zanim się przywitamy
Nawet w zasadzie cię nie lubię
Nie powinno mnie to w ogóle obchodzić
Spotkaliśmy się ledwo sześć godzin temu
Muzyka była zbyt głośna
Dziś wyszedłem z twego łóżka gubiąc jeden cholerny rok
I chciałbym wiedzieć jak się czujesz?
Jak się czujesz?

Nie padło ani jedno słowo
Kłamali wciąż bez strachu
Od czasu do czasu rzucałaś uśmiech, ale w sumie po co?
Zbyt szubko zmarzłem na wietrze z 1995
Moi przyjaciele leżą na słońcu, żałuję, że mnie tam nie ma
Jutro – następne miasto, następna dziewczyna taka jak ty
Czy masz choć czas zanim wyjdziesz powitać kolejnego faceta
Aby dać mi tylko znać jak się czujesz?
Jak się czujesz?

Żegnam cię
Dziecięce bransoletki też
Mam dość jak na jeden dzień



Tytuł oryginału : "Summer 1968"
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.