czwartek, 8 marca 2018

Dwa serca biją jak jedno

24.02.2012


Nie wiem
Nie wiem, po której stronie jestem
Nie odróżniam prawej od lewej
Prawej od lewej
Mówisz, że jestem głupcem
Mówisz, że jestem nie dla Ciebie...
Ale jeśli jestem głupcem dla Ciebie
Och, to już coś...

Dwa serca biją jak jedno
Dwa serca biją jak jedno
Dwa serca

Nie mogę przestać tańczyć...
Skarbie, to moja ostatnia szansa...
Mówię, że nie mogę przestać tańczyć...
Może to jest moja ostatnia szansa...

Dwa serca biją jak jedno...
Dwa serca bija jak jedno...
Dwa serca...

Biją w czerni, biją w bieli...
Bija we wszystkim, nie poprawiaj tego
Biją w tobie, biją we mnie, biją w miłości...

Nie wiem...
Jak powiedzieć, to co ma być powiedziane
Nie wiem, czy to jest czerń czy biel
Inni widzą to w czerwieni
Nie znam właściwych odpowiedzi
Pozostawiam to tobie
Czy to miłość jest niemodna
Czy to tylko taki czas w roku
Czy to słowa przeszkadzają
Ci usłyszeć słowa, które chcesz usłyszeć

Dwa serca biją jak jedno...
Dwa serca biją jak jedno...

Próbuję to z siebie wyrzucić
Próbuję wyjaśnić
Jak się czuję
O tak
Dwa serca


Nie mogę przestać tańczyć
Może to moja ostatnia szansa
Mówię, że nie mogę przestać tańczyć
Może to moja ostatnia szansa
Mówię, że nie przestaję tańczyć
Może to moja ostatnia szansa
Mówię, nie mogę przestać tańczyć
Może to nasza ostatnia szansa
Może to moja ostatnia szansa
Może to nasza  ostatnia szansa


Tytuł oryginału : „Two hearts beat as one”
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.