środa, 21 marca 2018

Stare grube słońce

09.11.2011


Kiedy nasze grube stare słońce opada na nieboskłonie
Ptaki letniego wieczoru nawołują
Czas letnich burz
Dźwięk muzyki w moich uszach
Odległe dzwony
Świeżo skoszona trawa pachnie tak słodko
Nad składającą ręce rzeką
Zwiń mnie i połóż
A jeśli siadasz
Nie wydawaj ani jednego dźwięku
Podnieś stopy z ziemi
A jeśli usłyszysz, jak ciepła noc opada
Srebrnym dźwiękiem z czasu tak dziwnego
Zaśpiewaj mi, zaśpiewaj mi

Kiedy nasze grube stare słońce opada na nieboskłonie
Ptaki letniego wieczoru nawołują
Dziecięcy śmiech w moich uszach
Ostatni promień słońca znika

A jeśli siadasz
Nie wydawaj ani jednego dźwięku
Podnieś stopy z ziemi
A jeśli usłyszysz, jak ciepła noc opada
Srebrnym dźwiękiem z czasu tak dziwnego
Zaśpiewaj mi, zaśpiewaj mi

Tytuł oryginału : „Fat Old Sun”
Autor : Pink Floyd

To ostatni utwór z płyty „Atom Heart Mother” („Matka o atomowym sercu”) z 1970 roku. Oprócz przedstawionych już utworów zawiera ona jeszcze kompozycje instrumentalne: sześcioczęściową suitę „Atom heart mother suite” („Suita dla matki o atomowym sercu”) [„Father’s shout” („Krzyk ojca”), „Breast milky” („Wymię”), „Mother Fore” (Dziób matki”), „Funky Dung” („Fajny gnój”), „Mind your throats, please” („Proszę uważać  na gardła”) i „Remergence” („Znów złączeni”)] oraz trzyczęściowy utwór „Alan’s Psychedelic Breakfast” („Psychodeliczne śniadanie Alana”) [„Rise and Shine” („Wstań i świeć”), „Sunny side up” („Słoneczna stroną do góry”) i „Morning glory” („Poranna chwała”)].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.