piątek, 2 marca 2018

Tonący człowiek

01.01.2012


Weź mnie za rękę
Wiesz, że będę tam
Skoro ty możesz
Przemierzę niebo po twoją miłość
Bo przyrzekłem
Być z tobą tej nocy
I przez cały czas, który nadejdzie
Weź mnie za rękę
Wiesz, że będę tam
Skoro ty możesz
Przemierzę niebo po twoją miłość
I rozumiem
Te wiatry i przypływy
Zmieniające się czasy
Nie odciągną cię
Trzymaj się, trzymaj mocno
Trzymaj się i nie pozwól odejść
Mojej miłości

Sztormy przeminą
To nie potrwa już długo
A jego miłość będzie trwać
Jego miłość będzie trwać... wiecznie

Weź mnie za rękę
Wiesz, że będę tam
Skoro ty możesz
Przemierzę niebo po twoją miłość
Dam ci to, co mam najdroższego



Trzymaj się, trzymaj mocno
Trzymaj się, trzymaj mocno
Wznieś się, wznieś się
Na skrzydłach niczym orły
Biegniesz! Biegniesz!
Biegniesz nie tracąc sił

(Weź mnie za rękę, weź mnie za rękę)
Trzymaj się, trzymaj mocno
Trzymaj się, trzymaj mocno
Tej miłości ... wiecznie trwa
Tej miłości ... wiecznie trwa

Weź mnie za rękę
Weź mnie za rękę


Tytuł oryginału „Drowning Man”
Autor  : U2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.