poniedziałek, 5 marca 2018

Uchodźca

06.05.2012

Ona jest uchodźcą
Widzę twoją twarz
Widzę, że też wpatrujesz się we mnie
Ona jest uchodźcą.
Jej mama mówi, że pewnego dnia
ona będzie mieszkać w Ameryce

Rankiem
Ona czeka
Czeka, kiedy statek odpłynie
Odpłynie

Jej tato idzie na wojnę
Będzie walczył
Ale nie wie o co
Jej tato idzie na wojnę
A jej mama mówi, że pewnego dnia on
Wróci z daleka

Pomóż mi
Jak możesz mi pomóc

Wieczorem
Ona czeka
Czeka na przyjście swojego mężczyzny
Żeby wziął ją za rękę
I zabrał ją do ziemi obiecanej
Ona jest ładna
Ale to nie ten czas
I nie to miejsce
Ona jest ładna
Jej mama mówi, że ona pewnego dnia
ona będzie mieszkać w Ameryce
Tak, w Ameryce

Ona jest uchodźcą,
Wraca, wraca.
Dotrzyma ci towarzystwa
Ona jest uchodźcą
Jej mama mówi, że pewnego dnia
ona będzie mieszkać w Ameryce


Tytuł oryginału : „The refugee”

Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.