poniedziałek, 5 marca 2018

Zamyśliłam się nad priorytetami, obłudą i głupotą...

29.10.2012


… czyli kontrola w firmie.
Uwaga, będę wylewać jad.
1.      Nie dano mi dziś spokojnie pracować bo kazano wypełniać ankietę i mam tu na myśli, ze po prostu wyciągnięto mnie w pół zadania za bety zza biurka i kazano natychmiast w dyrdy rączym kłusem lecieć dwa piętra wyżej na ankietę
2.      Nieważne, że czegoś tam nie zrobię, że jestem w połowie, że mówiłam, ze zrobię tą cholerna ankietę za 20 minut
3.      I to wielokrotnie, bo po kolei zaglądało do mnie z tym samym pytaniem całe szefostwo i przyległości
4.      Ankieta była durna bardziej niż but z lewej nogi
5.      W ankiecie nie pytano o ŻADNE rzeczy ważne w mojej pracy
6.      Pytano o głupoty
7.      Najważniejsze wydaje się być nie to co robimy i nie to, jakie wymierne efekty to przynosi, ale jak to badamy, jakie robimy podsumowania i jak wyciągamy wnioski
8.      Rozwaliło mnie hasło „ewaluacja ewaluacji”
9.      To chyba żart jakiś jest
10.  A wszystko odbywało się w zalewie miodowo – cukrowej
11.  Nikogo nie interesują moje działania i osiągnięcia, najważniejsze jest, żeby to było zewaluowane, najlepiej wszerz, wzdłuż, w poprzek, pionowo, poziomo i na kolorowo
12.  Papier wszystko przyjmie, ale mnie to naprawdę wkurza
A poza tym mam 38 stopni gorączki i najchętniej poszłabym na zwolnienie. Powinnam tak w sumie zrobić. Przecież i tak nikt mi nie podziękuje za to, ze będę jutro przez półtorej godziny odpowiadać na równie durne pytania tylko tym razem ustnie.
I wszyscy maja w d..pie moja pracę i czy się wyrobię ze wszystkim, więc co za różnica, jak przez następne półtora czy dwa tygodnie nie przyjdę wcale do roboty, tylko będę leżeć pod kocem, słuchać radia i czytać wszystkie książki po kolei.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.