niedziela, 25 marca 2018

Wielka niewiadoma

15.12.2012

Ally McBeal: The real truth is, I probably don't want to be too happy or content. Because, then what? I actually like the quest, the search. That's the fun. The more lost you are, the more you have to look forward to. What do you know? I'm having a great time and I don't even know it.

Ally McBeal : „Prawda jest taka, że prawdopodobnie nie chcę być zbyt szczęśliwa lub zadowolona. Bo wtedy co? Właściwie lubię wyzwanie, poszukiwanie. To jest zabawa. Im bardziej zagubiona jesteś, tym więcej jest przed tobą. Kto wie? Może to najlepszy moment mojego życia a ja nawet o tym nie wiem.”

Cytat z serialu „Ally McBeal”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.