sobota, 7 kwietnia 2018

Koniec dzieciństwa

01.05.2013

krzyczysz przez sen
może cena była za wysoka
czy twoje sumienie odpoczywa
gdy stajesz przed wyzwaniem
budzisz się z drgnięciem
słysząc tylko bicie swojego serca
tylko jeden człowiek pod niebem
tylko dwoje uszu i dwoje oczu

zaczynasz żeglować przez morze
dawnych myśli i wspomnień
dzieciństwo się kończy, twoje fantazje
mieszają się z surową rzeczywistością
a potem gdy żagiel już podniesiony
czujesz, że wilgotnieją ci oczy
i wszystkie nienazwane obawy
mówią, ze musisz dokonać ostatecznego wyboru

kim ty jesteś i kim ja jestem
że twierdzisz, że znamy powód dlaczego
niektórzy się rodzą, niektórzy umierają
pod jednym nieskończonym niebem
będzie wojna i będzie pokój
ale pewnego dnia wszystko zniknie
żelazo zardzewieje
dumny człowiek zamieni się w proch
i wszystko naprawi czas
więc i ta pieśń się skończy


Tytuł oryginału : „Childhood’s end”
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.