sobota, 7 kwietnia 2018

Promenada

25.04.2013


Ziemia, niebo, morze i deszcz
Czy ona wróci znów?
Słomiany wdowiec przemycił dziwce
Słowa, które mogą odbudować lub zniszczyć
Brud, suche kości, piasek i kamień
Drut kolczasty skaleczył mnie
Chciałbym być niedaleko
Na krętych schodach
Na wyższe piętro

I wybucham, jak sztuczne ognie
Romańskie świeczniki rozświetlają niebo

Ulice trzeszczą pod moimi stopami
Unik, chodnik
Widzę, jak gapisz sie w przestrzeń
Czy zbliżyłem się
Za maskę twarzy?

Och, powiedz mi
Zatańcz ze mną
Weź mnie ze sobą tej nocy
W górę krętymi schodami
Na wyższe piętro

Pokaz slajdów, miasto nad morzem
coca-cola, piłka nożna, radio, radio, radio...
Ziemia, niebo, morze i deszcz
Czy ona wróci znów?
Słomiany wdowiec przemycił dziwce
Słowa, które mogą odbudować lub zniszczyć
Brud, suche kości, piasek i kamień
Drut kolczasty skaleczył mnie
Chciałbym być niedaleko
Na krętych schodach
Na wyższe piętro

I wybucham, jak sztuczne ognie
Romańskie świeczniki rozświetlają niebo

Ulice trzeszczą pod moimi stopami
Unik, chodnik
Widzę, jak gapisz sie w przestrzeń
Czy zbliżyłem się
Za maskę twarzy?

Och, powiedz mi
Zatańcz ze mną
Weź mnie ze sobą tej nocy
W górę krętymi schodami
Na wyższe piętro

Pokaz slajdów, miasto nad morzem
coca-cola, piłka nożna, radio, radio, radio...

Tytuł oryginału : „Promenade”
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.