sobota, 20 stycznia 2018

Weź słuchawki i chodź


 17.01.2010

Doktorze, doktorze, jestem w łóżku
Doktorze, doktorze, boli mnie głowa
Doktorze, doktorze, złoto to ołów
Doktorze, doktorze, dławię się chlebem
Doktorze, doktorze, niedożywiony
Doktorze, doktorze, złoto to ołów
Doktorze, doktorze, Jezus krwawił
Doktorze, doktorze, ból jest czerwony
Doktorze, doktorze, czarna rozpacz
Owsianka, upiór, tłusta łyżka
Używana łyżka, czarna rozpacz

Muzyka zdaje się pomagać na ból
Zdaje się motywować mózg
Doktorze, przekaż swojej żonie
Że żyję
Kwiaty rozkwitają
Uświadom to sobie
Uświadom to sobie
Uświadom to sobie

Tytuł oryginału : „Take up thy stethoscope and walk”
Autor : Pink Floyd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.