niedziela, 18 lutego 2018

Czy to już wszystko?

04.08.2011

Śpiewanie tej piosenki sprawia, że jestem zły
Nie jestem zły na ciebie
Czy to już wszystko?
Czy to już wszystko?
Czy to już wszystko?

Śpiewanie tej piosenki sprawia, że jestem szczęśliwy
Nie jestem szczęśliwy z tobą
Śpiewanie tej piosenki sprawia, że blednę
Czy to już wszystko?
Czy to już wszystko?

Czy to już wszystko czego ode mnie chcesz?

Czy to już wszystko?


Tytuł oryginału : „Is that all?”
Autor : U2

Jest to ostatnia piosenka z płyty „October”, wydanej w 1981 roku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.