środa, 28 lutego 2018

Jak udać, że się rozmawia, a nie dopuścić przeciwnika do głosu - lekcja pierwsza

22.01.2011

Ling Woo: So Jackson Duper, you don't tell a woman your real name?
Jackson Duper: Hey, for all I knew...
Ling Woo: You knew me well enough to go to bed with me.
Jackson Duper: Look...
Ling Woo: Why the alias? You wanted?
Jackson Duper: No.
Ling Woo: Certainly not by me.
Jackson Duper: Excellent. Do I get to talk?
Ling Woo: Fine. Quick, think up something.
Jackson Duper: Look...
Ling Woo: We're back to look.
Jackson Duper: Hey...
Ling Woo: We're back to hey.
Jackson Duper: Ling...
Ling Woo: How do you know my real name? Oh that's right, I GAVE it to you. What an odd thing to do.

Ling Woo: Więc, panie Jackson Duper, nie podajesz kobiecie prawdziwego imienia?
Jackson Duper: Hej, o ile wiedziałem…
Ling Woo: Wiedziałeś wystarczająco dużo, żeby iść ze mną do łóżka.
Jackson Duper: Słuchaj…
Ling Woo: Więc czemu fałszywe dane? Jesteś poszukiwany?
Jackson Duper: Nie.
Ling Woo: Na pewno nie przeze mnie.
Jackson Duper: Świetnie. Mogę coś powiedzieć?
Ling Woo: Jasne. Szybko, wymyśl coś.
Jackson Duper: Słuchaj..
Ling Woo: Wróciliśmy do „słuchaj”.
Jackson Duper: Hej…
Ling Woo: Wróciliśmy do „hej”.
Jackson Duper: Ling…
Ling Woo: Skąd znasz moje prawdziwe imię? A, tak, PODAŁAM ci je. Co za dziwaczne zachowanie.

Cytat z serialu „Ally McBeal”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.