środa, 28 lutego 2018

Moja prawda o życiu

17.07.2011


Wyciągając rękę do świata możesz dostać uśmiech, radę, ciepło, zrozumienie, wsparcie i masę innych wspaniałych rzeczy. Ale czasem trafiasz na garnek z wrzątkiem i wtedy dobrze jest umieć odpowiednio szybko odskoczyć.
Postanowienie niekoniecznie noworoczne: nie stracę głowy dla żadnego z poniżej wymienionych:
  • Alkoholik
  • Pracoholik
  • Każdy inny – holik, z seksoholikiem na czele
  • Mizoginista
  • Szowinista
  •  Każdy inny – ista (poza homoseksualistami, którzy są najlepszym przyjacielem kobiety, więc można dla nich stracić nie tylko głowę i nie ponieść straty)
  • Facet z żoną
  • Facet z narzeczoną
  • Facet z byłą żoną
  • Facet z byłą narzeczoną
  • Facet, któremu się wydaje, że jest wolny
  • Facet, któremu się wydaje, że jest pępkiem świata
  • Facet, któremu w ogóle coś się wydaje
  • Megaloman
  • Erotoman
  • Każdy inny –oman, włączając Oman, bo kto do cholery wie, gdzie on w ogóle leży
  • Emocjonalny prawiczek
  • Emocjonalny popapraniec
  • Każdy inny emocjonalny gwałciciel i niedocof

Nawet Mike Tyson czasem niepotrzebnie opuszczał gardę i dostawał po ryju. Ja przynajmniej nie daję się już nokautować.

Brigdet Jones – dzięki za wskazówki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.