środa, 28 marca 2018

Złoto jest w …

13.03.2013


Chodźcie przyjaciele, kierujmy się w stronę gór
Mówią, że tam jest złoto, a ja szukam dreszczyku emocji
Możecie sobie wziąć wszystko, co znajdziemy
Mnie zależy tylko na wyprawie

Cóż, wy idziecie swoją drogą i ja idę swoją
Nie dbam o to, czy dotrzemy tam na czas
Mówią, że każdy czegoś szuka
Ja co swoje znajdę w drodze

Przez góry i morza
Kto wie, co tam na mnie czeka
Mógłbym żeglować wiecznie do miejsc o dziwnie brzmiących nazwach
Twarze ludzi i miejsca nie zmieniają się

Wszystko co muszę zrobić to zamknąć oczy i już widzę
Mewy krążące daleko  na niebie
Wszystko co chcę Ci powiedzieć, wszystko co chcę powiedzieć
To zalicz mnie do drużyny
Nie oczekuj, że zostanę

Tytuł oryginału: „The gold is in the…”
Autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.