środa, 24 stycznia 2018

Inny czas, inne miejsce


20.06.2010


Jasne światło poranka
Ściera resztki snu z oczu następnego dnia
Odwracam się od ściany
I nie ma absolutnie nic
Jestem nagi i boję się
W otwartej przestrzeni mojego łóżka

Będę z tobą teraz
Będę z tobą teraz
Będę z tobą teraz
Prawdziwe życie na chmurce
Prawdziwe życie

Taki jaki jestem
Obudziłem się ze smakiem łez na języku
Obudziłem się z uczuciem, że nigdy przedtem
We śnie znalazłem tą jedyną
Ale uciekła wraz z porannym słońcem

Będę z tobą teraz
Będę z tobą teraz
Będę z tobą teraz
Prawdziwe życie na chmurce
Prawdziwe życie
Inny czas, inne miejsce
Prawdziwe życie
Kolejny dzieciak przegrał wyścig
Prawdziwe życie
Inny czas, inne miejsce
Prawdziwe życie
Twój czas, twoja cena

Prawdziwe życie
Inny czas, inne miejsce
Prawdziwe życie
Kolejny dzieciak przegrał
Prawdziwe życie
Inny czas, inne miejsce
Prawdziwe życie

Twój czas, twoja cena

Tytuł oryginału : "Another time, another place"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.