piątek, 19 stycznia 2018

Jaskrawy


22 grudnia 2009

Samotny w chmurach tak niebieskich
Leżę na puchu, juchu!
Nie widzisz mnie, ale ja ciebie tak

Leniuchuję w mglistej rosie
Siedzę na jednorożcu, zero strachu
Nie słyszysz mnie, ale ja ciebie tak

Obserwuję jaskry zbierające światło
Śpię na mleczu zbyt długo
Nie dotknę Cię, ale mógłbym

Spływam przez nieba rozświetlone gwiazdami
Podróżuję przez telefon
Hej ho, dalejże
Wciąż tak wysoko

Samotny w chmurach tak niebieskich
Leżę na puchu, juchu!
Nie widzisz mnie, ale ja ciebie tak

                                                 tytuł oryginału: Flaming

                                                        autor : Pink Floyd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.