środa, 17 stycznia 2018

Nie zrozum mnie źle

24.10.2009

Renée Radick: Well, don't get me wrong, Ally...
Ally McBeal: Why does everyone say that to me? Do I get everything wrong?
Renée Radick: No, it's just that what I am about to say may sound like an insult, so I want to buffer it.
Ally McBeal: Oh, okay.
Renée Radick: Emotionally, you're an idiot.

Renée Radick: Cóż, nie zrozum mnie źle, Ally...
Ally McBeal: Dlaczego wszyscy mi to mówią? Czy ja wszystko źle rozumiem?
Renée Radick: Nie, ale to co chcę powiedzieć, może być trochę obraźliwe, więc chcę to trochę                                                     załagodzić.
Ally McBeal: Och, no dobra.
Renée Radick: Pod względem emocjonalnym jesteś idiotką.


Cytat z serialu  „Ally McBeal”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.