środa, 17 stycznia 2018

Półmrok

21.10.2009

Patrzę w jego oczy
Są zamknięte ale widzę coś
Nauczyciel powiedział mi dlaczego
Śmieję się gdy stary płacze


Moje ciało wciąż rośnie
To mnie przeraża wiesz
Stary próbował odprowadzić mnie do domu
Myślę, że powinien wiedzieć


Półmrok...
Półmrok, zgubiłem drogę
Półmrok, nie mogę znaleźć drogi


W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę
W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę
W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę
W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę


Biegnę w deszczu
Wciągnęły mnie nocne zabawy
To już całość, to wszystko
Przemięka mi skóra


Półmrok sczerniały dzień
Półmrok zgubiłem drogę
Półmrok dzień i noc
Półmrok nie mogę znaleźć drogi


Nie możesz znaleźć drogi
Nie mogę znaleźć drogi
Nie możesz znaleźć drogi


Półmrok sczerniały dzień
Półmrok zgubiłem drogę
Półmrok dzień i noc
Półmrok nie mogę znaleźć drogi


W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę
W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę
W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę
W cieniu chłopiec spotyka mężczyznę


Tytuł oryginału : „Twilight”
Autor : U2



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.