środa, 14 lutego 2018

Obcy w obcym świecie

17.07.2011


Obcy, obcy w obcym świecie
Spojrzał na mnie jakbym to ja miał uciekać

Poprosiliśmy, żeby uśmiechnął się do zdjęcia
Zaczekaliśmy chwilę, żeby sprawdzić, czy uda nam się go rozśmieszyć

Żołnierz poprosił o papierosa
Nie mogę zapomnieć jego uśmiechniętej twarzy
Spojrzał na mnie z drugiej strony ulicy
Ale to tak daleko

Szkoda, że cię tu nie ma
Szkoda, ze cię tu nie ma

Obcy, obcy w obcym świecie
Spojrzał na mnie jakbym to ja miał uciekać

Obserwowałem jak obserwował nas, kiedy wsiadaliśmy z powrotem do autobusu
Patrzyłem, jak to było
Jak to było, kiedy był z nami
I naprawdę nie przeszkadza mi spanie na podłodze
Ale nie mogłem usnąć po tym, co zobaczyłem
Napisałem ten list, żeby powiedzieć ci, jak się czuję

Szkoda, że cię tu nie ma
Szkoda, ze cię tu nie ma
Żeby zobaczyć to co ja widziałem
Usłyszeć
Tak mi szkoda, ze cię tu nie ma

Tytuł oryginału : "Stranger in a strange land"
Autor : U2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.