piątek, 9 lutego 2018

Ogień

29.03.2011


Spada spada
Słońce płonie na czarno
Spada spada
Bije mnie po plecach
Ogniem
Ogniem

Spada spada
A księżyc czerwienieje
Spada spada
Wciąga mnie zamiast
Ogniem
Ogień

Ale jest ogień wewnątrz
Kiedy się przewracam
Jest ogień we mnie
Kiedy wołam
Czuję ogień
Idę do domu

Spada spada
Spadają gwiazdy
Spada spada
Powalają mnie na ziemię
Ogniem
Ogień

Ale jest ogień wewnątrz
Kiedy się przewracam
Jest ogień we mnie
Kiedy wołam
Ale jest ogień wewnątrz
Kiedy się przewracam
Czuję ogień
Idę do domu


Tytuł oryginału : "Fire"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.