środa, 7 lutego 2018

Rzuciłem cegłą w okno

24.10.2010

Rozmawiałem
Rozmawiałem sam ze sobą
Ktoś inny
Mawia mawia mówi
Nie słyszałem ani słowa
Ani słowa z tego, co powiedziałeś

Był moim bratem, bracie
Powiedziałem, że nie ma innej
Drogi wyjścia stąd
Bądź moim bratem, bracie
Musimy się wydostać
Musimy się wydostać

Szedłem
Szedłem prosto w mury
Wróciłem znów
Wciąż idę
Wchodzę w okno
Żeby zobaczyć siebie
I moje odbicie
Kiedy pomyślałem o tym
Mój kierunek
Iść donikąd
Iść donikąd

Nikt.... nikt nie jest bardziej ślepy
Niż ten, kto nie zobaczy
Nikt... Nikt nie jest bardziej ślepy
Niż ja

Mówiłem
Mówiłem we śnie
Nie mogę przestać mawiać mawiać mówić
Mówię do ciebie
To zależy od ciebie

Bądź moim bratem, bracie
Jest inne wyjście stąd
W moim bracie, bracie
Musimy się wydostać
Musimy się wydostać
Musimy się wydostać stąd


Tytuł oryginału : "I threw a brick through a window"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.