wtorek, 16 stycznia 2018

Pójdę za Tobą

12.10.2009

Byłem gdzieś na zewnątrz, kiedy powiedziałaś
Powiedziałaś, że mnie potrzebujesz
Patrzyłem na siebie, byłem ślepy
Nic nie widziałem

Chłopiec bardzo stara się być mężczyzną
Matka trzyma go za rękę
Gdy przestaje myśleć zaczyna płakać
Dlaczego?

Jeśli ty odchodzisz
To i ja odchodzę - pójdę w ślad za tobą

Jeśli ty odchodzisz
To i ja odchodzę - pójdę w ślad za tobą

Byłem w środku
Kiedy zburzyli te cztery ściany
Wyglądałem przez okno, zgubiłem się
Ale zostałem odnaleziony

Jeśli ty ty odchodzisz
To i ja odchodzę - pójdę w ślad za tobą

Twoje oczy zataczają krąg
Rozumiem Cię, gdy się w niego zanurzam
Twoje oczy, twoje oczy...

Jeśli ty ty odchodzisz
To i ja odchodzę - pójdę w ślad za tobą

Pójdę za tobą
Pójdę za tobą



Tytuł oryginału : "I will follow"
Autor : U2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.