czwartek, 22 lutego 2018

Tilt „Cicho oddychasz śpiąc”

26.09.2011


Świat otacza mnie a ja próbuję coś pojąć z tego
Co dzieje się co dnia.
Tak się staram odnaleźć zagubiony ślad
Wiem
Straciłem tyle cennych lat

Wszystko, czego pragnę to
Cicho leżeć przy twym boku
Słyszeć
Jak cicho, cicho oddychasz śpiąc

Przeczuwam coś, coś pojawia się
I nic
Zdaje mi się coś, chyba znów zaczynam śnić
A nie chcę
Mija noc. Za oknami szumi miasto.
Wstaje nowy dzień.

Wszystko, czego pragnę to
Cicho leżeć przy twym boku
Słyszeć
Jak cicho, cicho oddychasz śpiąc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.