czwartek, 22 lutego 2018

Życie to nie jest

09.02.2012


Życie to nie jest
umiejętność wrodzona
ani
odruch bezwarunkowy
Szkoła życia
to wielkie telewizyjne kłamstwo
Nie ma też
tabletki na życie
syropu od życia
ani odtrutki
Czasem to co w genach
lepiej byłoby usunąć operacyjnie
a to co nabyte
poddać chemioterapii
Niektórym udaje się przeżyć życie
ani razu nie żyjąc
Życie przepływa przeze mnie
czerwoną rzeką
zwalniając w zwężeniu tętnicy
Życie bije we mnie
z małym błędem co piąte stuknięcie
Jak w życiu
nic nie jest idealne
za to wszystko śmiertelne

(Wisławie Szymborskiej)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Możliwość komentowania została zablokowana ze wzglądu na zawieszenie działalności tego bloga. Zapraszam na mój drugi blog Karkonosze moja miłość - wystarczy kliknąć w obrazek z tym tytułem po lewej stronie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.